Ćwiczenia na szczupłe uda to się musi udać

Ćwiczenia na szczupłe uda to się uda

ćwiczenia na szczupłe uda

Ćwiczenia na szczupłe uda – Mamy sposób na szczupłe i zgrabne uda. Jesteś niezadowolona ze swoich niewyrzeźbionych ud? A może zaczęły pojawiać Ci się rozstępy i cellulitis? Nie wiesz jakie ćwiczenia wykonywać aby osiągnąć zamierzony rezultat? Świetnie trafiłaś, bo w tym artykule znajdziesz odpowiedzi na wszystkie powyższe pytania.

Aby mięć zgrabne, szczupłe i wyrzeźbione mięśnie ud oraz łydek należy wdrożyć w swoje życie kilka rzeczy. Po pierwsze aktywność fizyczna która już od zarania dziejów towarzyszyła naszym przodkom podczas polowań oraz koczowniczych trybów życia. Po drugie oczywiście dieta.

Aktywność fizyczna która zdecydowanie pomoże Twoim mięśniom ud to: jazda na rowerze, bieganie, skakanka oraz różnego rodzaju tańce np. zumba.

Właśnie te sporty pomogą Ci rozwinąć mięśnie ud, pozbyć się zbędnej tkanki tłuszczowej która psuje cały efekt, ponieważ wyrzeźbione mięśnie chowają się pod grubą warstwą tłuszczu.

Ćwiczenia na szczupłe uda

Oczywiście jak już obiecałem podam parę ćwiczeń na szczupłe uda, które już po paru tygodniach systematycznych ćwiczeń, gwarantują że osiągniesz swój wymarzony cel.

 

1) Przysiady pełne. Wykonanie: stoimy w lekkim rozkroku tak aby było nam wygodnie wykonać pełen przysiad, taki że dotykamy niemalże pupą podłoża. Wykonując wydech podnosimy się, nogi prowadzimy równo i stabilni, głowa patrzy do przodu. Na początek wykonajmy 3 serie po 20 powtórzeń, w miarę zaawansowania możemy dodać serie bądź obciążenie na sztandze.

2) Wykroki. Wykonanie: pozycja wyjściowa – stoimy prosto nogi złączone przy sobie, następnie wykonujemy duży krok do przodu, w taki sposób że nasze kolano prawie dotyka podłoża, a drugie tworzy kąt prosty, po czym wracamy do pozycji wyjściowej i powtarzamy to samo z drugą nogą.

Na początek wykonajmy 3 serie po 10 powtórzeń na każdą z nóg

3) Wspięcia na palce. Wykonanie: pozycja wyjściowa – stoimy np. przy krześle podpierając się o niego, stoimy na jednej stopie, i wykonujemy uniesienia za pomocą naszych palców u nogi, ruchy w dół i w górę.

Na początek wykonajmy 3 serie po 20 powtórzeń na każdą z łydek.

Wyzwanie 250 przysiadów w 30 dni

Jako taką ciekawostkę i wyzwanie które na pewno pomoże Ci w twoim problemie, 250 przysiadów w 30 dni, dasz radę?

 

przysiady wyzwanie
Wyzwanie dla Ciebie – przysiady

Ćwiczenia na szczupłe uda – podsumowanie

Jeżeli będziesz stosować powyższe wskazówki na pewno będziesz zadowolona ze swoich świetnie wyrzeźbionych, idealnych i zgrabnych nóg. Już nie będziesz wstydzić się rozbierać na plaży, basenie czy saunie. Będziesz mogła w pełni cieszyć się życiem oraz nie przejmować się twoim kompleksem czyli nogami. Aby powyższe ćwiczenia na nogi zaczęły działać, i dawać rezultaty trzeba cierpliwie poczekać, po pierwszych 2- 3 tygodniach powinnaś zobaczyć już pierwsze większe rezultaty. Serdecznie pozdrawiam i życzę powodzenia.

Redaktor Pakernia24: Sebastian Walczak

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.