Ćwiczenia na jędrne pośladki efekt dat ass

ćwiczenia na jędrne pośladkiĆwiczenia na jędrne pośladki to fraza która coraz częściej zostaje wyszukiwana w internecie, dzieje się to ponieważ kobiety coraz bardziej pragną posiadać idealną pupę, która w dzisiejszych czasach uważana jest za najatrakcyjniejszą część ciała u kobiet. W mass mediach, czyli internecie i telewizji coraz częściej mówi się o efekcie – dat ass, czyli nieziemska pupa, dla przykładu pupa jennifer lopez została ubezpieczona na bagatela 27 milionów dolarów przez samą właścicielkę …

Jeżeli chcesz świetnie wyglądać w bikini, jeansach czy też krótkich szortach, musisz uświadomić Sobie że należy ćwiczyć mięśnie pośladkowe, (małe, średnie oraz duże), przy czy nie zapominamy o bardzo istotnym mięśniu dwugłowym uda, który nadaje podcięcie i odseparowanie pupy w jej dolnej strefie.

Ćwiczenia na jędrne pośladki które są najefektywniejsze zostały spisane w jedną całość, i tutaj podsuwam gotową propozycję na idealną pupę dla Ciebie. Wykonuj zestaw 5 najlepszych ćwiczeń na pupę, 3 razy w tygodniu po 2 serie, które stanowią 20 powtórzeń w jednej. Czyli np. (wykonujemy 20 powtórzeń przysiadów, chwila odpoczynku, 20 powtórzeń przysiadów, następne ćwiczenie analogicznie do przysiadów). Taki zestaw powinien zająć Ci około 15 minut, w miarę zaawansowania możesz dokładać serie, powtórzenia oraz obciążenie z którym wykonujesz dane ćwiczenie. Jednak na sam początek proponuję byś wykonywała ćwiczenia z wykorzystaniem własnego ciężaru ciała.

Ćwiczenia na jędrne pośladki

1) Przysiady – ćwiczenie to możemy wykonywać na wiele sposobów, ponieważ artykuł nazywa się ćwiczenia na jędrne pośladki zdradzę Ci jak najefektywniej wykorzystać przysiady do właśnie tych celów. Stań w rozkroku na szerokość barków, wykonaj przysiad do samego końca, pupa do samej ziemi, w ten sposób rozciągniesz i napniesz wszystkie możliwe mięśnie swoich pośladków, sprawisz że twoja pupa na drugi dzień będzie cała w zakwasach, nie zapominaj o rozgrzaniu stawów i mięśni przed wykonywaniem jakichkolwiek ćwiczeń fizycznych ! Następnie wstajesz robiąc wydech, i powtarzasz tą czynność około 20 razy w jednej serii.

2) Unoszenie nogi – pozycja startowa wygląda tak jak na załączonym obrazku, następnie unosimy prawą po czym lewą nogę, i w ten sposób wykonujemy kolejne powtórzenia.

unoszenie nogi ćwiczenie
Unoszenie nogi

 

3) Wykroki – na załączonym obrazku chciałem ukazać Ci w jaki sposób masz wykonywać wykrok czyli z pozycji wyjściowej czyli stojąc prosto, nogi złączone, patrzymy przed Siebie, należy wykonać wykrok właśnie do takiej pozycji której widzisz, następnie wracamy do pozycji wyjściowej, potem zmieniamy nogę na kolejną i w ten sposób robimy po 10 powtórzeń na każdą z nóg. Istnieje drugi sposób wykonania tego ćwiczenia, dokładnie wygląda to tak że, wykonujemy ruch wykroczny do przodu, następnie wykonujemy wykrok drugą nogą bez powrotu do pozycji wyjściowej. Minus tej metody polega na tym, że potrzebujemy bardzo dużo miejsca do wykonywania ćwiczenia, plus bardzo dobre czucie mięśniowe.

wykroki ćwiczenie
Wykroki

4) Napinanie pośladków – to ćwiczenia należy do najłatwiejszych i najpraktyczniejszych, ponieważ możemy wykonywać je wszędzie i w każdej chwili. Wykonanie ćwiczenia: należy napiąć swoje mięsnie pośladkowe maksymalnie jak to tylko możliwe i utrzymać to napięcie przez tyle ile potrafimy, ćwiczenia możemy wykonywać ile chcemy, chyba że wyraźnie czujemy że nasza pupa została zmasakrowana.

5) Wchodzenie po schodach – wykonywanie tego ćwiczenia mógłbym Sobie darować ponieważ wszyscy ludzie na świecie, dzień w dzień wchodzą po jakichś schodach i doskonale wiedzą jak to robić, jednak w formie ćwiczeń należy robić to po prostu jak najszybciej, oraz w miarę upływu czasu i zaawansowania możemy robić po dwa schodki na raz, bądź trzy, w ten sposób damy popalić naszym pośladkom jeszcze bardziej!

 

Podsumowanie

Oczywistą sprawą jest że ćwiczenia dadzą Ci ogromne rezultaty, jednak nie można zapominać o diecie która może zwiększyć rezultaty nawet o 70% ! W tym artykule nie będę się rozpisywać na ten temat, ponieważ tytuł wyraźnie mówi o ćwiczeniach na pupę. Jeżeli macie jakieś pytania piszcie śmiało w komentarzach 🙂

Redaktor Pakernia24: Walczak Sebastian

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *