Trening i ćwiczenia klatki piersiowej

Atlas Ćwiczeń trening klatki, ćwiczenia na klatkę

trening klatka piersiowa

Mięśnie człowieka – czy trenujesz wszystkie ? Mały atlas ćwiczeń cz. 2

Witajcie w naszym małym atlasie ćwiczeń 🙂 , w tej części zajmiemy się mięśniami klatki piersiowej. Mięśnie te są najczęściej ćwiczonymi przez adeptów siłowni mięśniami. Dobrze rozbudowana klatka to symbol męskości, jak i również chroni płuca i serce, ale pozostaje jedno pytanie, które jest zawarte w tytule. Czy trenujesz wszystkie mięśnie klatki ? Otóż owa część ciała składa się z mięśnia piersiowego większego, który jest podzielony na część dolna, środkową i górną oraz mięśni zębatego oraz piersiowego mniejszego. Jeśli chcemy w pełni rozwinąć klatkę piersiową należy ją trenować pod różnymi kątami.

Czas potrzebny do pełnej regeneracji mięśni klatki piersiowej:

– przy intensywności niskiej-2-3 dni,
– przy intensywności średniej-4-5 dni,
– przy intensywności wysokiej-6-7 dni.

Kilka ćwiczeń rozwijające mięśnie klatki piersiowej

1) Wyciskanie sztangi na ławce poziomej leżąc (cała klatka piersiowa)
2) Wyciskanie sztangi na ławce skośnej skos dodatni (gł. górna część)
3) Wyciskanie sztangi na ławce skośnej skos ujemny (gł. dolna część)
4) Rozpiętki (mięsień piersiowy większy)
5) Wyciskanie sztangi wąskim uchwytem (wewnętrzna część mięśnia)
6) Pompki na poręczach (cała klatka piersiowa)

UWAGA ! Wkrótce te i inne ćwiczenia zobaczycie w specjalnie dla was tworzonym ATLASIE ĆWICZEŃ ! Więcej informacji, już wkrótce

 

Redaktor Pakernia24.pl Tomasz Woliński

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.