Jak schudnąć szybko, smacznie i wygodnie

Jak szybko schudnąć? Dieta cud na odchudzanie? Jak pozbyć się zbędnych kilogramów? Te 3 pytania nurtują każdą osobę, która jest niezadowolona ze swojej sylwetki. Mając nadwagę bądź zbliżając się do jakiegoś ważnego wydarzenia w życiu np. ślub, wakacje nad morzem bądź randka z wymarzonym partnerem, marzymy o jak najlepszym wyglądzie.

W tym artykule postaram się wam przybliżyć jak można to zrobić dobrze, szybko i skutecznie w czym pomoże catering dietetyczny z dostawą w Warszawie. Proces chudnięcia jest procesem złożonym z wielu czynników, najważniejszymi z nich to dieta oraz trening.

catering dietetyczny warszawa

Aby szybko schudnąć trzeba odpowiednio się zmotywować i przygotować psychicznie do walki z „leniem”. Musimy wyznaczyć sobie cel, który krok po kroku będziemy osiągać, dzięki czemu nasza motywacja będzie cały czas rosnąć. Jeżeli weźmiemy się ostro do pracy, efekty będą widoczne już po pierwszym tygodniu!

Jak szybko schudnąć – dieta

Pierwszym najważniejszym czynnikiem podczas odchudzania jest dieta, która stanowi nawet 70% sukcesu. Nie bez powodu mówi się, że jesteśmy tym co jemy… Prawda jest taka że zajadając się snickersami, chipsami oraz fast-foodami, będziemy otyli i ociężali.

dieta pudełkowa warszawa

Zdrowa zbilansowana dieta to, to czego potrzebujesz, wygodnym rozwiązaniem będzie dieta pudełkowa Warszawa – wcale nie musisz głodować, bez problemu dostarczysz organizmowi niezbędnych składników odżywczych. Nie dojadaj. Pij dużo wody aby oszukać swój żołądek, przez co zniwelujesz poczucie głodu. Z czasem twój żołądek skurczy się i nie będziesz potrzebować góry jedzenia aby zaspokoić swój głód.

Jak szybko schudnąć – trening

Jak trenować aby szybko schudnąć? Dzięki treningowi spalamy kalorie, przy odpowiednim tętnie podczas treningu spalamy tkankę tłuszczową. Do najbardziej popularnych oraz efektywnych treningów dla osób, które marzą o szybkim zrzuceniu kilogramów jest trening aerobowy.

 

W skrócie ”Ćwiczenia aerobowe” (tlenowe) pomogą zrzucić zbędne kilogramy. Aeroby to taki rodzaj aktywności, która przyspiesza oddech i bicie serca, dzięki czemu do twoich mięśni i narządów dociera więcej utlenionej krwi.

Serce i płuca osoby wykonującej taką aktywność współpracują przy dostarczaniu tlenu do organizmu. Ćwiczenia aerobowe zmuszając płuca i serce do cięższej pracy, wzmacniają je i poprawiają ich kondycję.

Wysiłek aerobikowy to między innymi – spacerowanie, praca w ogródku, sprzątanie na podwórku, chodzenie po górach, jeżdżenie na rowerze, pływanie, jogging, tenis, koszykówka, jazda na biegówkach. Typowy okres ćwiczeń trwa od 20 do 60 minut. W momencie, kiedy zaczynasz ćwiczyć twój metabolizm gwałtownie wzrasta około 20 krotnie względem stanu spoczynku. Jest to bardzo korzystna zmiana, jeśli powtarzana jest w sposób regularny.

Kolejne wspaniałe alternatywy treningu który pomoże Ci szybko schudnąć to:

 Najłatwiejszą metodą jest mierzenie tętna podczas ćwiczeń. Do tego potrzebujemy pulsometru bądź po prostu palca i zegarka, dzięki którym zmierzymy ilość uderzeń na minutę.

Tętno umiarkowane, to tętno w którym trenujemy cardio, powinno utrzymywać się na poziomie 60 – 70% tętna maksymalnego. Tętno maksymalne możemy obliczyć ze wzoru (220 – nasz wiek) np. tętno maksymalne 20 latka będzie 220-20 = 200 uderzeń/min. Czyli tętno idealne do spalania tłuszczu dla 20 latka to [(220-20) x 70 %] = 140 uderzeń na min.

Aby szybko schudnąć nie musicie wyczynowo trenować na siłowni czy też katować się jakimiś treningami z youtuba, wystarczy nie leżeć w ciągu dnia, lecz spędzać go aktywnie, jeździć na rowerze, biegać, grać w piłę, popływać na basenie. Zapewniam Cię, że twój organizm uzyska bardziej sportową sylwetkę a kilogramy polecą w dół.

Na zakończenie dodam: aby osiągnąć sukces trzeba być konsekwentnym oraz zdeterminowanym, tak więc jeżeli chcesz schudnąć to po prostu działaj, rusz się z kanapy, jedz zdrowo, trenuj i pokaż światu w jakiej jesteś świetnej formie, twoja pewność Siebie wzrośnie do MAXIMUM!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *