Trening na brzuch, ćwiczenia na mięśnie brzucha

Atlas Ćwiczeń trening brzucha, ćwiczenia na brzuch

trening brzuch

Mięśnie człowieka – czy trenujesz wszystkie ? Mały atlas ćwiczeń cz. 4

Część czwartą poświęcamy mięśniom brzucha. Na mięśnie brzucha przypadają mięśnie proste i skośne. Jeżeli chcemy by mięśnie te były dobrze widoczne – nie możemy się skupić jedynie na intensywności ćwiczeń tej partii. Wiele osób myli intensywne ćwiczenia z gubieniem tkanki tłuszczowej.

Bez dobrze zbilansowanej diety, oraz treningów aerobowych nie jesteśmy w stanie zrealizować zamierzonego celu jakim jest „kaloryfer” zwany też 6-8 (w zależności od liczby widocznych mięśni prostych) pack. Ważnym jest, by nie traktować brzucha jako dodatek do innych partii, lecz poświęcić mu oddzielną sesje treningową, z odpowiednią rozgrzewką.

Czas potrzebny do pełnej regeneracji mięśni brzucha:

– przy niskiej intensywności treningu-2 dni,
– przy średniej intensywności – 3 dni,
– przy wysokiej intensywności-4 dni.

Kilka ćwiczeń rozwijające mięśnie brzucha:

1) Skłony leżąc (proste, skośne)
2) Unoszenie nóg w zwisie na drążku (proste, skośne)
3) Unoszenie kolan leżąc (proste)
4) Skręty tułowia (skośne, proste)
5) Skłony boczne (skośne)

 

UWAGA ! Wkrótce te i inne ćwiczenia zobaczycie w specjalnie dla was tworzonym ATLASIE ĆWICZEŃ !

Redaktor Pakernia24 Tomasz Woliński

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.