Ćwiczenia na łydki – Atlas Ćwiczeń

Atlas ćwiczeń, trening łydek, ćwiczenia na łydki

ćwiczenia na łydki

Mięśnie człowieka – czy trenujesz wszystkie ? Mały atlas ćwiczeń cz. 7

Do mięśni łydek zaliczymy 2 główne mięśnie, są to – brzuchaty łydki oraz płaszczkowaty. Ten pierwszy składa się z dwóch głów – przedniej i bocznej. Do grupy mięśni łydek zaliczymy również mięsień piszczelowy. Są to wielokrotnie pomijane mięśnie, jedne z tych, które są traktowane po macoszemu.

Czas potrzebny do regeneracji mięśni podudzia:

-przy niskiej intensywności – 48 h
-przy średniej intensywności – 72 h
-przy wysokiej intensywności – 96 h

Kilka ćwiczeń rozwijających mięśnie łydki:

Poznaj TOP5 ćwiczenia na łydki według Pakernia24

1)Wspięcia na palce stojąc (obie głowy brzuchatych, płaszczkowate, strzałkowe)
2)Wspięcia na palce siedząc(płaszczkowate, strzałkowe)
3)Ośle wspięcia (brzuchate, płaszczkowate)
4)Wypychanie ciężaru na suwnicy palcami nóg (przednie głowy brzuchatych łydek, płaszczkowate)
5)Odwrotnie wspięcia (piszczelowe)

 

Redaktor Pakernia24: Tomasz Woliński – wszelkie prawa zastrzeżone.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.