ABS trening na sześciopak na brzuchu

ABS trening na brzuch

abs trening na brzuch

ABS trening jest jednym z kombinacji, metod treningowych aby rozwinąć mięśnie brzucha. Zanim natomiast powiemy o metodyce, kolejności ćwiczeń, powiedzmy kilka słów o bodźcach które wspomagają rozwój perfekcyjnego kaloryfera . Dieta – to nieodzowny czynnik, by mięśnie brzucha były widoczne musi być odpowiedni Bf naszego ciała – stąd wzięło się powiedzenie, że mięśnie brzucha trenuje się w kuchni.

ABS trening – stymulacja

Stymulacja – mięśnie brzucha to wzmocnienie kręgosłupa i całego szkieletu. Trzeba też powiedzieć o przeponie, która pracuje cały czas przy oddychaniu. Kulturyści podczas okresu przygotowań po prostu ”mają kontrolę” i cały czas spinają brzuch, nawet podczas najprostszych czynności, niektórzy nawet podczas snu :). Niektórzy wierzą w moc pasów neoprenowych, które ”miejscowo” spalają tłuszcz z brzucha – to nic innego jak wielki fake. Nie ma czegoś takiego jak miejscowe spalanie tłuszczu. Bez diety, odpowiedniego treningu oraz zestawu ćwiczeń na brzuch można jedynie zwiększyć objętość mięśni brzucha lecz tłuszcz zalegający na nich nigdy ich nie odkryje na światło zewnętrzne. Super półśrodkiem i wspomaganiem w projekcie abs są treningi cardio i spalacze tłuszczu. Odpowiedni spalacz tłuszczu, dieta, trening siłowy, zestaw ćwiczeń na brzuch i po 6-8 tyg ABS – sześciopak musi być. Pamiętajmy , że suplementy czy saa nie zrobi za Was roboty.

ABS projekt sześciopak

 

Co do zestawu ćwiczeń – zaleca się robić mikrocykle – co 2 tyg. zmiana objętości treningu na brzuch jak i częstotliwości wykonywanych powtórzeń. Gdy będziemy wykonywać ćwiczenia jedną rozpiską na brzuch szybko przyzwyczaimy organizm do treningu i nadejdzie stagnacja. Ogółem rzecz biorąc przedstawiam wam krótki schemat treningowy, który wykonujemy w formie stacji – czyli pierwsze ćwiczonko, 30 sek przerwy, drugie ćwiczonko itd. Tak jak pisałem powyżej istotna jest stymulacja – każde powtórzenie musi być przemyślane, zgrane z oddechem ( np pkt.3 z pozycji wyjściowej droga unoszenia nóg powinna zająć 2-3 sek , przytrzymanie 1-2 sek i opuszczanie 1 sek ).

trening abs projekt sześciopak
ABS trening na sześciopak

Jeśli wszystkie czynniki zgramy, efekt jest murowany. Jeśli natomiast coś nie wyjdzie, zapraszam do konsultacji.

Specjalista Pakernia24: Adam Domazer

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *