Naturalna witamina C: podaruj sobie zdrowie

         Nadchodzi jesienno-zimowy okres, który wystawia nasze organizmy na wiele ciężkich prób. Naturalna witamina C i kreatyna pomogą nam przetrwać ten okres w pełni zdrowia i w dobrej kondycji psycho-fizycznej.

1. Naturalna witamina C: w pełni wykorzystaj jej potencjał!

2. Popraw wydolność fizyczną dzięki kreatynie

Każdy z nas wie, że suplementy nie mogą być zamiennikiem zdrowej diety. Jednak niewielu zdaje sobie sprawę, że – jeśli już zdecydujemy się na zakup suplementów – musimy zadbać o ich jakość, tzn. skład i przyswajalność.

1. Naturalna witamina C: w pełni wykorzystaj jej potencjał!

O tym, że witamina C jest bardzo ważna dla organizmu, słyszymy już od dziecka. Ale dlaczego tak właściwie jest…?

         Witamina C jest niezbędna do prawidłowego funkcjonowania systemu odpornościowego u dorosłych i dzieci. Do tego działa przeciwnowotworowo i wspiera pracę układu krążenia. Jest też skutecznym sprzymierzeńcem w walce z procesami starzenia, dlatego stała się składnikiem wielu kosmetyków stosowanych także ”na zewnątrz”.

         Musimy jednak pamiętać, żeby naturalna witamina c trafiała do naszego organizmu z najlepszych źródeł. Dzięki temu będzie optymalnie działać na korzyść naszego organizmu, dzięki maksymalnej przyswajalności. Gdzie znajdziemy dużo witaminy C? M.in. w dzikiej róży, papryce, brukselce czy czarnej porzeczce.

Warto pamiętać, że dzięki witaminie C możemy zapobiegać, a nie leczyć. Dlatego powinniśmy regularnie dbać o uzupełnianie jej braków w organizmie.

2. Popraw wydolność fizyczną dzięki kreatynie

Tym, czego najbardziej brakuje nam w chłodne i szare dni, niewątpliwie są pokłady energii. Potrzebujemy jej nie tylko podczas uprawiania sportu, ale w pracy, szkole i w w wykonywaniu codziennych czynności. Jak sobie pomóc, kiedy pogoda jest przeciwko nam?

         Codziennie zużywamy zapasy kreatyny, która odgrywa kluczową rolę w transportowaniu, ale i przechowywaniu energii w organizmie. Dlatego też powinniśmy regularnie uzupełniać zapasy, szczególnie, jeśli uprawiamy sport.

         Kreatynę uzupełnimy dzięki mięsie i rybom. Możemy się również wspomóc wiarygodnymi suplementami, tj. kreatyna creapure. Ten suplement jest łatwo przyswajalny i całkowicie bezpieczny, jeśli przyjmujemy go w zalecanych dawkach. To ważne, ponieważ niektóre suplementy z kreatyną, także te stosowane przez sportowców, mogą wywoływać skutki uboczne.

         Pamiętaj, że również z witaminami można przesadzić. Odpowiednie dawkowanie, nawet jeśli mówimy o witaminie C lub kreatynie, powinien nam dyktować zdrowy rozsądek.

Jedna odpowiedź w temacie “Naturalna witamina C: podaruj sobie zdrowie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.