blank        Chcę zrobić masę - jak zrobić pierwszy suplementacyjny cykl na masę blank
        Gdzie jesteś:    Pakernia24 | Suplementy | Suplementacja na masę

Pierwsza suplementacja na masę jak zacząć

suplementy na masę

Pierwsza suplementacja na masę, jak zacząć. Dziś parę słów o tym , jak poprawnie podejść do cyklu, w którym chcemy poprawić naszą masę. Skupimy się głównie na podstawowych wytycznych około treningowych , wspomnimy coś o diecie ale również coś postaram się wam powiedzieć o suplach jak i o treningu.

Doskonale macie świadomość , że sam trening w ciągu całej doby to 2 - 3 godziny , sen natomiast załóżmy trwa 8 godzin - pozostaje Wam 13 godzin aktywności , która ma ogromny wpływ na waszą formę. Zakładając , że ogół z Was z tych 13 godzin pracuje 8 godzin , nie zależnie czy fizycznie czy psychicznie powinien pamiętać , że należy się odpowiednio odżywiać. Tak , dieta to podstawa , a raczej jej makro - podczas masy Ww - 4-5 g na beztłuszczowy kg masy ciały , B - 3, 3.5 g / kg masy ciała , tłuszcze powinny stanowić 20 % dziennego zapotrzebowania. Takie makro zawsze robiło odpowiednią robotę , zakładając , że mamy nadwyżkę kaloryczną , a posiłki ładujemy co 2-3 godziny. Pomimo dopiętej diety pamiętajmy o witaminach , minerałach ( szczególnie pamiętajmy o podawaniu magnezu zwłaszcza po treningu jak i przed snem ) .

Idea masy

Idea masy jest taka, że w ciągu Waszych 13 godziny aktywności nie możecie choć przez chwilę poczuć się głodni , powinniście unikać zbędnych '' przyśpieszonych '' ruchów , a cardio powinniście potraktować na tyle ozięble , że jeden trening cardio w tygodniu to maks . Trening siłowy to już obszerny temat , ale powiedzmy o treningu dzielonym . Trzy razy w tygodniu , 4-5 ćwiczeń na partię , zakres powtórzeń od 12 do 6 , mile widziane są wymuszone powtórzenia . Od tego tylko ważniejszy jest dobór ciężaru ( 65%-75% c max ) ale też i stymulacja mięśniowa . Należy skupić się na każdym wykonanym powtórzeniu , każdym podniesieniu jak i opuszczeniu (np. przy wyciskaniu na klatę opuszczanie do klatki nawet 3 sekundy, sekunda przy klacie i sekunda wyciśnięcie ) .

biceps masa Jay Cutler

Suplementacja na masę jako uzupełnienie diety

Co do supli - moim skromnym zdaniem suplementy jak i saa to wspomaganie , to ma nam pomóc w ściśle określonych celach by przejść przez pewne etapy aby osiągnąć to co sobie założyliśmy. Niestety , często można spotkać ludzi , u których nie ma w ogóle michy , trenują cały rok tak samo , a faszerują w siebie całe sorty suplementów i oczekują, że w miesiąc zrobią 12 kg beztłuszczowej masy. Heh ... Cóż , jeśli już zejdziemy z redukcji , zrobimy roztrenowanie bądź okres przejściowy i wejdziemy na masę należy określić sobie jak powinien wyglądać Wasz przykładowy dzień i z grubsza należy opisać co o której godzinie zrobimy , aby zrobić efektywny trening , ale też żeby nie chodzić głodnym w pracy . Wiadomo , wstajemy 7 rano ładujemy posiłek , witaminy . Przed pracą wypijam 80 g gainera bądź bulka ( podczas masy białko dałbym tylko po treningu bądź przed snem ) .

W pracy natomiast 13 godzina wybija , przerwa jem drugi posiłek , gdzie po samym posiłku jestem należycie syty ale dokładam gainera - w końcu musi być nadwyżka. Kończę robotę jestem w drodze do domu - posiłek przed treningowy ( posiłek przedtreningowy może być spożyty najpóźniej 2 godziny przed treningiem ) . Przed treningiem zakładając , że robimy masę uzbroiłbym się w Vitargo ale też i Bcaa . Podczas treningu popijam carbo / vitargo . Kończę trening zarzucam znów Gainer i Bcaa i jadę do domu na ostatni posiłek . W domu po posiłku wrzucam podwójną dawkę magnezu , bcaa . Dla lepszych efektów sugeruję użyć przedtreningówki , najlepiej z boosterem azotu i stackiem kreatyny , między posiłkami fajnie jest dorzucić tcm bądź jabłczan kreatyny .

Sądzę , że jeśli ktoś z Was zrobi jak tu jest napisane , nie będzie zawiedziony . Pamiętajmy , że najprostsze metody , to najlepsze metody.

Specjalista Pakernia24: Adam Domazer - Trener Osobisty

blank Zobacz także: blank
arnold schwarzenegger   fitness   siłownia

memy   mordka, Pekińczyk   muzyka motywacyjna
blank Atlas Ćwiczeń Pakernia blank
mięśnie człowieka
blank Odchudzanie z fitnesswell blank
fitnesswell
blank   blank
blank Logowanie blank
logowanie Nazwa Użytkownika

logowanie Hasło

Zapamiętaj mnie



bulet Rejestracja
bulet Zapomniane hasło?




blank Najnowsze artykuły blank
blank Ankieta Pakernia blank
Jaki rodzaj kulturystyki lubisz?

Kulturystyka klasyczna

Kulturystyka naturalna

Kulturystyka ekstremalna

Męska sylwetka

Musisz się zarejestrować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.
blank Nasi partnerzy blank
Kulturystyka
ilovebodybuilding.pl
fitness-inspiracje.pl
blank blank
Mapa Strony                                               Polityka Prywatności                                         Kontakt  

Wszelkie Prawa Zastrzeżone - Kulturystyka, Siłownia i Fitness - Pakernia24.pl