Pierwsza suplementacja na masę jak zacząć

Chcę zrobić masę – pierwsza suplementacja na masę – jak zacząć

suplementacja na masęPierwsza suplementacja na masę, jak zacząć. Dziś parę słów o tym , jak poprawnie podejść do cyklu, w którym chcemy poprawić naszą masę. Skupimy się głównie na podstawowych wytycznych około treningowych , wspomnimy coś o diecie ale również coś postaram się wam powiedzieć o suplach jak i o treningu.

Doskonale macie świadomość , że sam trening w ciągu całej doby to 2 – 3 godziny , sen natomiast załóżmy trwa 8 godzin – pozostaje Wam 13 godzin aktywności , która ma ogromny wpływ na waszą formę. Zakładając , że ogół z Was z tych 13 godzin pracuje 8 godzin , nie zależnie czy fizycznie czy psychicznie powinien pamiętać , że należy się odpowiednio odżywiać. Tak , dieta to podstawa , a raczej jej makro – podczas masy Ww – 4-5 g na beztłuszczowy kg masy ciały , B – 3, 3.5 g / kg masy ciała , tłuszcze powinny stanowić 20 % dziennego zapotrzebowania. Takie makro zawsze robiło odpowiednią robotę , zakładając , że mamy nadwyżkę kaloryczną , a posiłki ładujemy co 2-3 godziny. Pomimo dopiętej diety pamiętajmy o witaminach , minerałach ( szczególnie pamiętajmy o podawaniu magnezu zwłaszcza po treningu jak i przed snem ) .

Idea masy

Idea masy jest taka, że w ciągu Waszych 13 godziny aktywności nie możecie choć przez chwilę poczuć się głodni , powinniście unikać zbędnych ” przyśpieszonych ” ruchów , a cardio powinniście potraktować na tyle ozięble , że jeden trening cardio w tygodniu to maks . Trening siłowy to już obszerny temat , ale powiedzmy o treningu dzielonym . Trzy razy w tygodniu , 4-5 ćwiczeń na partię , zakres powtórzeń od 12 do 6 , mile widziane są wymuszone powtórzenia . Od tego tylko ważniejszy jest dobór ciężaru ( 65%-75% c max ) ale też i stymulacja mięśniowa . Należy skupić się na każdym wykonanym powtórzeniu , każdym podniesieniu jak i opuszczeniu (np. przy wyciskaniu na klatę opuszczanie do klatki nawet 3 sekundy, sekunda przy klacie i sekunda wyciśnięcie ) .

 

masa jay cutler biceps

Suplementacja na masę jako uzupełnienie diety

Co do supli – moim skromnym zdaniem suplementy jak i saa to wspomaganie , to ma nam pomóc w ściśle określonych celach by przejść przez pewne etapy aby osiągnąć to co sobie założyliśmy. Niestety , często można spotkać ludzi , u których nie ma w ogóle michy , trenują cały rok tak samo , a faszerują w siebie całe sorty suplementów i oczekują, że w miesiąc zrobią 12 kg beztłuszczowej masy. Heh … Cóż , jeśli już zejdziemy z redukcji , zrobimy roztrenowanie bądź okres przejściowy i wejdziemy na masę należy określić sobie jak powinien wyglądać Wasz przykładowy dzień i z grubsza należy opisać co o której godzinie zrobimy , aby zrobić efektywny trening , ale też żeby nie chodzić głodnym w pracy . Wiadomo , wstajemy 7 rano ładujemy posiłek , witaminy . Przed pracą wypijam 80 g gainera bądź bulka ( podczas masy białko dałbym tylko po treningu bądź przed snem ) .

 

W pracy natomiast 13 godzina wybija , przerwa jem drugi posiłek , gdzie po samym posiłku jestem należycie syty ale dokładam gainera – w końcu musi być nadwyżka. Kończę robotę jestem w drodze do domu – posiłek przed treningowy ( posiłek przedtreningowy może być spożyty najpóźniej 2 godziny przed treningiem ) . Przed treningiem zakładając , że robimy masę uzbroiłbym się w Vitargo ale też i Bcaa . Podczas treningu popijam carbo / vitargo . Kończę trening zarzucam znów Gainer i Bcaa i jadę do domu na ostatni posiłek . W domu po posiłku wrzucam podwójną dawkę magnezu , bcaa . Dla lepszych efektów sugeruję użyć przedtreningówki , najlepiej z boosterem azotu i stackiem kreatyny , między posiłkami fajnie jest dorzucić tcm bądź jabłczan kreatyny .

Sądzę , że jeśli ktoś z Was zrobi jak tu jest napisane , nie będzie zawiedziony . Pamiętajmy , że najprostsze metody , to najlepsze metody.

Specjalista Pakernia24: Adam Domazer – Trener Osobisty