Średnio-zaawansowany dzień 24


wstecz

Średnio-zaawansowany | Dzień 24dalej


motywacja
po prostu walcz

Po prostu walcz to kolejny film, który może całkowicie zmienić twoje myślenie i zmotywować Cię do jeszcze większego wysiłku. Historia chłopaka, który zostaje upokorzony przez mistrza nielegalnych sztuk walk, postanawia się zemścić, przy czym motywuje się tak bardzo, że pokonuje wszystkie swoje bariery. Pod okiem trenera Jeana Roqua, z mięczaka stał się prawdziwym twardzielem, skutki jego wysiłków zobaczysz sam. Miłego seansu 🙂

 

wskazówki żywieniowe

Unikaj smażenia – smażone produkty są dla naszego organizmu bardzo ciężkie i mogą powodować uczucie wzdęcia, ponieważ naszemu żołądkowi bardzo ciężko strawić opite tłuszczem pożywienie. Podczas smażenia z mięsa wyparowuje cała woda, następnie wolna przestrzeń jest wykorzystywana przez tłuszcz, który wchłania się w mięso. Smażenie na oleju podnosi drastycznie poziom tłuszczu w potrawie co powoduje znaczne zwiększenie kaloryczności produktu. Podczas badań wykazano że kaloryczność podczas smażenia na głębokim tłuszczu może wzrosnąć nawet o 70%! Szczególną uwagę należy zwrócić na jedzenie na mieście, które bardzo często jest przygotowywane na starym oleju, który wymienia się czasami raz na tydzień. Pożywienia preparowane w takich warunkach, nie wiele wspólnego ma ze zdrowym, lekkim jedzeniem… Zastąp tłuszcze wielonasycone jak olej kukurydziany na te nasycone: olej palmowy, kokosowy, rzepakowy czy oliwa z oliwek.

Trening brzucha na dziś

trening

* Przed rozpoczęciem treningu na dziś, zapoznaj się dokładnie z planem w celu poprawnego wykonywania ćwiczeń.


Ćwiczenie I – skłony tułowia w leżeniu z ugiętymi kolanami


 

punkt Pierwsza seria ćwiczenia, wykonaj 25 powtórzeń, w górnej fazie ruchu utrzymaj napięcie brzucha przez 1 sekundę.

punkt 10 sekund odpoczynku.

punkt Druga seria ćwiczenia, wykonaj 25 powtórzeń, w górnej fazie ruchu utrzymaj napięcie brzucha przez 1 sekundę.

punkt 10 sekund odpoczynku.

punkt Trzecia seria ćwiczenia, wykonaj 25 powtórzeń, w górnej fazie ruchu utrzymaj napięcie brzucha przez 1 sekundę.

punkt 25 sekund odpoczynku.

punkt Czwarta seria ćwiczenia, wykonaj 25 powtórzeń, w górnej fazie ruchu utrzymaj napięcie brzucha przez 1 sekundę.

punkt Odpocznij 20 sekund i przejdź do ćwiczenia numer II

 


Ćwiczenie II – nożyce w siadzie


 

punkt Pierwsza seria ćwiczenia, wykonuj nożyce przez 20 sekund, przez cały czas utrzymuj brzuch w napięciu.

punkt 10 sekund odpoczynku.

punkt Druga seria ćwiczenia, wykonuj nożyce przez 20, sekund, przez cały czas utrzymuj brzuch w napięciu.

punkt 10 sekund odpoczynku.

punkt Trzecia seria ćwiczenia, wykonuj nożyce przez 20 sekund, przez cały czas utrzymuj brzuch w napięciu.

punkt Odpocznij 20 sekund i przejdź do ćwiczenia numer III

 


Ćwiczenie III – wznosy nóg na ławce lub np. fotelu


 

punkt Pierwsza seria ćwiczenia, wykonaj 15 powtórzeń, postaraj się aby ruch był dynamiczny i jednostajny.

punkt 10 sekund odpoczynku.

punkt Druga seria ćwiczenia, wykonaj 15 powtórzeń, postaraj się aby ruch był dynamiczny i jednostajny.

punkt 10 sekund odpoczynku.

punkt Trzecia seria ćwiczenia, wykonaj 15 powtórzeń, postaraj się aby ruch był dynamiczny i jednostajny.

punkt Odpocznij 20 sekund i przejdź do ćwiczenia numer IV

 


Ćwiczenie IV – łokieć – kolano, przeciwlegle


 

punkt Pierwsza seria ćwiczenia, wykonaj 20 powtórzeń, postaraj się aby ruch był jednostajny i rytmiczny.

punkt 10 sekund odpoczynku.

punkt Druga seria ćwiczenia, wykonaj 20 powtórzeń, postaraj się aby ruch był jednostajny i rytmiczny.

punkt 10 sekund odpoczynku.

punkt Trzecia seria ćwiczenia, wykonaj 20 powtórzeń, postaraj się aby ruch był jednostajny i rytmiczny.

punkt 10 sekund odpoczynku.

punkt Czwarta seria ćwiczenia, wykonaj 20 powtórzeń, postaraj się aby ruch był jednostajny i rytmiczny.

 

Uff! Przedostatni trening brzucha zaliczony. Możesz być z Siebie dumny, nie każdy dał radę wykonać ten plan. Wytrzymaj jeszcze trochę, uwierz warto 🙂

Średnio-zaawansowany dzień 24
Oceń wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *