Średnio-zaawansowany dzień 16


wstecz

Średnio-zaawansowany | Dzień 16dalej


motywacja

Wizualizuj cele – wizualizowanie jest to umiejętność tworzenia realnych obrazów w swojej głowie, które mają na celu ukierunkować nasze myśli w taki sposób, aby dały nam określone korzyści. Wizualizacja ma wspaniały wpływ na nasz stan emocjonalny, dobrze wykonana, pomaga zaprogramować umysł i naszą podświadomość w taki sposób że nasz mózg zrobi wszystko aby wizualizowany cel się ziścił. Wystarczy się zrelaksować, następnie oddziaływać na każdy zmysł. Szczegółowo wyobrażać sobie jak osiągamy nasz cel, musimy wizualizować sobie to co chcielibyśmy już mieć. Dzięki temu droga do celu w realnym świecie będzie mniej kręta a pomysły do realizacji będą sypały się jak z rękawa.

 

wskazówki żywieniowe

Dodawaj warzywa do każdego posiłku – zalety takiego sposobu żywienia można wymieniać godzinami, oto jedne z nich: możesz jeść je bez ograniczeń, prędzej zapchasz się i najesz niż przesadzisz z kaloriami, których zawierają bardzo mało. Warzywa zapewniają całe mnóstwo niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania składników pokarmowych jak witaminy, minerały oraz błonnik pokarmowy, który znakomicie wpływa na naszą sylwetkę. Ponadto warzywa wpływają na cerę, włosy oraz świetne samopoczucie. Ich przyrządzanie oraz kolorowe kombinacje dają dużo frajdy.

Jedząc warzywa do każdego posiłku ograniczysz spożycie tłuszczy ponieważ w swoim składzie zawierają śladowe ilości tego składnika odżywczego.


DZIEŃ WOLNY OD ĆWICZEŃ


punkt Dziś dzień całkowicie wolny od ćwiczeń, wykorzystaj ten czas na regenerację swoich mięśni, które bardzo ciężko pracowały podczas tygodnia. Regeneracja jest bardzo istotnym elementem w procesie budowania zdrowej sylwetki, pozwala odbudować się naszym włóknom mięśniowym, dzięki czemu stają się silniejsze. Pamiętaj o zdrowym 8-godzinnym śnie, dobrym pomysłem jest wizyta w spa, saunie czy rekreacyjnie w basenie. Możesz iść na masaż lub poprosić o niego, kogoś z rodziny 🙂 Nie zapominaj o porządnych, zdrowych i zbilansowanych posiłkach, które pozwolą szybko odbudować straty i przygotują do kolejnych zmagań w naszym programie treningowym.

Średnio-zaawansowany dzień 16
Oceń wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *