Początkujący dzień 17


wstecz

Początkujący | Dzień 17dalej

 


motywacja

Dodawaj sobie otuchy – poznaj magiczne działanie prostych haseł jak: dasz radę, to jest lekkie, nie boli, jestem silny. Te proste hasła dają niezłego kopniaka do działania jeżeli wypowiadamy je na głos. Nasz mózg rejestruje te słowa, dzięki czemu nasze ciało reaguje na te bodźce, czym częściej coś powtarzamy tym większa pewność tych słów i lepsze działanie. Dla przykładu opowiem Ci swoją historię, miałem cel wycisnąć 140 kg na klatkę, tydzień wcześniej męczyłem się z 130 kg, następnie zastosowałem tę technikę powtarzając, jestem silny, ta sztanga jest lekka niczym piórko, wycisnąłem 145 kilogramów bez mrugnięcia okiem!

 

wskazówki żywieniowe

Jedz zielone warzywa – dlaczego warto jeść zielone warzywa? Powodów jest wiele, po pierwsze są bardzo zdrowe – zawierają błonnik oraz ogromną ilość witamin, po drugie są niskokaloryczne, co jest doskonałą wiadomością dla naszego nowego brzucha. Ponadto mają nieocenione właściwości zdrowotne, chronią przed zawałem serca, wzmacniają odporność organizmu, działają oczyszczająco, łagodzą stany zapalne. Oto kilka z nich: zielony groszek, brokuły, ogórek, kapusta, szparagi, szczaw, cukinia, koperek, szpinak i sałata. Zielone warzywa czy owoce ? Oczywiście, że warzywa. Dlaczego? Ponieważ owoce np. jabłka zawierają ogromne ilości fruktozy czyli cukru, co za tym idzie są tuczące, w przypadku warzyw nie mamy tego problemu, możemy napchać się nimi do syta a i tak nasz brzuch na tym nie ucierpi, a wszystko przez ich niską kaloryczność.


DZIEŃ WOLNY OD ĆWICZEŃ


punkt Dziś dzień całkowicie wolny od ćwiczeń, wykorzystaj ten czas na regenerację swoich mięśni, które bardzo ciężko pracowały podczas tygodnia. Regeneracja jest bardzo istotnym elementem w procesie budowania zdrowej sylwetki, pozwala odbudować się naszym włóknom mięśniowym, dzięki czemu stają się silniejsze. Pamiętaj o zdrowym 8-godzinnym śnie, dobrym pomysłem jest wizyta w spa, saunie czy rekreacyjna kąpiel w basenie. Możesz iść na masaż lub poprosić o niego, kogoś z rodziny 🙂 Nie zapominaj o porządnych, zdrowych i zbilansowanych posiłkach, które pozwolą szybko odbudować straty i przygotują do kolejnych zmagań w naszym programie treningowym.

Początkujący dzień 17
5 (100%) 1 vote

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *