Ćwiczenia na biust TOP5 cel – podniesione jędrniejsze piersi

 Ćwiczenia na biust – podniesione jędrniejsze piersi

ćwiczenia na biust

Ćwiczenia na biust to świetny sposób żeby zmienić niezadowolenie w satysfakcję i pewność siebie. Wiele kobiet jest niezadowolona z wyglądu swoich piersi, ich biust nie jest taki jak by tego chciały. Specjalne ćwiczenia pomogą Ci ujędrnić, poprawić kształt, oraz unieść twój biust z którego będziesz dumna. W niektórych przypadkach przy odpowiedniej diecie, udaje się zwiększyć objętość stanika, oczywiście poprzez rozrost mięśni bądź tkanki tłuszczowej która może wzrosnąć pod wpływem diety.

Nasze piersi wraz z upływem lat tracą swoją jędrność oraz uniesienie, dzieje się tak, ponieważ wraz z wiekiem i przebytej ciąży liczba tkanki tłuszczowej zwiększa się a zmniejsza się tkanka gruczołowa której najwięcej mamy w młodości. Czynniki wpływające na pogorszenie się kondycji piersi: znaczne utycie, znaczna utrata wagi, źle dobrany stanik, spanie na brzuchu oraz nieodpowiednia dieta. Wnioski nasuwają się natychmiastowo. Jeżeli chcemy cieszyć się naszymi piersiami na dłużej musimy przestrzegać się przed wahaniami wagi, stanik musimy dobrać idealny do naszego rozmiaru piersi, unikać spania na brzuchu oraz zdrowo się odżywiać i oczywiście wykonywać ćwiczenia na biust.

Przed rozpisaniem TOP 5 ćwiczeń na biust należy wspomnieć o jeszcze jednej prostej sztuczce, jeżeli chcesz natychmiastowo poprawić wygląd swoich piersi, zadbaj o poprawną, wyprostowaną postawę swojego ciała, wypnij pierś do przodu, w ten sposób optycznie powiększysz swoje piersi i staną się bardziej uniesione.

Ćwiczenia na biust – TOP 5

pompki na kolanach
Damskie pompki – ćwiczenia na biust

1)Damskie pompki – klęknij jak do damskich pompek (patrz zdjęcie), ramiona rozstawione na szerokość barków, plecy proste, następnie uginamy ręce w łokciach i wykonujemy ruch w kierunku do maty, tak jak przy klasycznych pompkach, uwaga jeżeli jesteś już bardziej zaawansowana możesz robić pełne klasyczne pompki, wygląda to następująco: zamiast trzymać balans na kolanach, utrzymaj ciężar ciała na palcach od stóp. Wykonuj 3 serie tego ćwiczenia po 10 powtórzeń.

2) Wyciskanie hantli leżąc na podłodze – do wykonania tego ćwiczenia warto zainwestować w 2 kilogramowe hantle które będziemy wyciskać, jeżeli nie masz takiej możliwości wykorzystaj do tego celu butelkę z wodą niegazowaną 2 litrową. Kładziemy się wygodnie na podłodze, nogi ugięte w kolanach, prostujemy ręce wraz z hantlami w nich, bierzemy wdech i opuszczamy nasze łokcie wraz z hantlami do dołu, następnie wykonujemy wydech i wyciskamy hantle nad głowę aż do pełnego wyprostu ramion. Wykonaj 3 serie po 10 powtórzeń.

3) Masaż piersi – wykonaj masaż piersi najlepiej po kąpieli wraz z jakimś balsamem bądź olejkiem, masaż wykonuj opuszkami palców, powoli i dokładnie wykonuj okrężne ruchy, krok po kroku wymasuj całą powierzchnię swoich piersi, ćwiczenie wykonuj przez około 5 minut.

4) Paciorek – ćwiczenie nazywam paciorkiem, ponieważ siadamy wygodnie na krześle, składamy ręce jak do pacierzu i mocno napieramy bezpośrednio całą powierzchnią dłoni na drugą, cała akcja wykonywana jest na wysokości naszych piersi, czas napierania to 5 sekund, dosłownie chwila odpoczynku i kolejne powtórzenie, wykonaj 4 serie po 10 powtórzeń.

5) Rozpiętki – ostatnie ćwiczenia które rozciągnie twoją klatkę piersiową po wykonaniu wszystkich powyższych ćwiczeń i uniesie twój biust do góry, rozpiętki jak sama nazwa wskazuje musimy położyć się na podłodze, wziąć w ręce nasze mini hantelki, unieść je ku górze nad piersi i następnie opuszczać je na boki na całą ”rozpiętość” naszych ramion, tak jak byśmy chcieli kogoś przytulić szerokim uściskiem, ostatnia faza to powrót do góry, wykonując wydech wyciskamy hantelki do góry z powrotem nad głowę.

 

Podsumowanie

Myślę że te 5 ćwiczeń na biust będą towarzyszyć Ci przez dłuższy okres i osiągniesz swój wymarzony cel, aby uzyskać najlepsze rezultaty trenuj tym systemem 3 razy w tygodniu, co drugi dzień, tak aby mieć jeden dzień na regenerację mięsni. Powodzenia !

Redaktor Pakernia24: Sebastian Walczak

Ćwiczenia na biust TOP5 cel – podniesione jędrniejsze piersi
5 (100%) 4 votes

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *